Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Reclamacions en matèria de consum

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No ni'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Els/les consumidors/es i usuaris/es tenen dret a presentar una reclamació davant un establiment comercial amb la pretensió d'obtenir la reparació d'un dany, el rescabalament de determinades quantitats, el compliment o resolució d'un contracte o l'anul.lació d'un deute.
Reclamació: és posar en coneixement de l'OMIC la possible existència d'alguna irregularitat en matèria de consum, amb caràcter d'interès individual, en la qual el consumidor pot sol.licitar al reclamant la solució del litigi, el rescabalament pel dany o perjudici sofert.

Preu:

Gratuït

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
La persona interesada o afectada pel tràmit o un representant degudament autoritzat
Requeriments
Cal que el tema plantejat estigui contemplat en la normativa sobre consum.
Procediments

Per escrit, presentat en el Registre d'entrada de l'Ajuntament,   per internet o a través de fax dirigit a l'OMIC

Temps mitjà de resolució
3 mesos
Observacions
Seran ateses les reclamacions presentades contra establiments de la ciutat
Impresos del tràmit

Documentació necessària

Documents que justifiquin la exposició( factures, pressupostos, contractes, opuscles publicitaris, etc)

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor - OMIC
Carrer dels Escolapis, 1
Tel.: 938935555 / 938140000 (Ext. 3190)
Per internet
Mitjançant el formulari específic de l'Administració Oberta

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 05/05/2010