Si voleu demanar a una empresa o a un/a professional la reparació d'un dany :
1. És imprescindible que primer us adreceu a l'empresa amb la qual heu tingut la relació de consum:
2. En l'escrit de reclamació heu d'incloure-hi les vostres dades (adreça, telèfon de contacte, etc.), una exposició clara i concisa dels fets i la petició que feu a l'empresa o professional. Adjunteu-hi també tota la documentació de què disposeu (factures, tiquets, publicitat, pressupost...).
3. Si en el termini de 30 dies no heu obtingut una resposta per part de l'empresa, o bé aquesta no ha estat satisfactòria, podeu dirigir-vos a l'OMIC de Vilanova per tal que s'estudiï i es tramiti la vostra reclamació.
A la sol·licitud de queixa/reclamació/ denúncia de l'OMIC sigui PRESENCIAL o TELEMÀTICA, s'hi haurà d'adjuntar la reclamació presentada prèviament a l'empresa i la resposta obtinguda si es el cas, així com tota la documentació que la justifiqui.
En el cas de ser presencial s'haurà d'aportar tota la documentació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), per tal de dur a terme el registre d'entrada.