Menú

ATENCIÓ A LA PERSONA CONSUMIDORA

 

L'OMIC de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú tan sols és competent en temes de consum, i quan la persona consumidora pertany a aquest municipi. Per a altres tràmits com:  padró, impostos, multes, llicències, ajuts, serveis socials, etc, podeu adreçar-vos a l'OAC "Oficina d'Atenció a la Ciutadania". Tel. 93 8140000 o 93 8143900, des d'on se us informarà i us adreçaran al departament corresponent.

 

A través del telèfon i correu electrònic podeu sol·licitar informació sobre qualsevol tema de consum. Us enviarem una resposta tan aviat com ens sigui possible.

 

També podeu consultar l'apartat RECOMANACIONS I PREGUNTES FREQÜENTS, on trobareu una resposta immediata als dubtes principals sobre temes de consum.

ATENCIÓ A LA PERSONA CONSUMIDORA
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord