Es constitueix la primera associació d'empreses del Polígon Torrent de Santa Magdalena
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha promogut la creació de la primera associació empresarial del Polígon d'Activitat Econòmica (PAE) Torrent de Santa Magdalena, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la implicació directa de les empreses del polígon. L'objectiu és estendre progressivament aquest model d'organització a la resta de PAE de la ciutat per reforçar el teixit empresarial i facilitar nous projectes compartits.
Amb la creació d'aquesta associació empresarial es facilita la interlocució amb l'administració local i es fomenta la col·laboració entre les companyies instal·lades al polígon.
Un dels altres objectius de la nova associació es promoure el consum col·lectiu d'energia renovable per augmentar l'eficiència energètica i reforçar la competitivitat de les empreses adherides.
Jornada “Energies que sumen”
El passat 10 de desembre de 2025 a Neàpolis es va celebrar la jornada “Energies que sumen”, oberta a les empreses del polígon i a la resta de PAE. S'hi va presentar el projecte de l'associació, es van compartir els resultats de la diagnosi i al final es va obrir un espai de debat i networking amb experts i representants institucionals.
Consulta la notícia:
10/12/2025 NOTÍCIA JORNADA ENERGIES QUE SUMEN
Més informació:
20/05/2025 MIRA COM VA ANAR LA TROBADA D'EMPRESES PROJECTE PAE TORRENT SANTA MAGDALENA