Menú

El Parc Comercial obrirà portes el 2 de desembre i espera quatre milions de visitants l'any

Comparteix:
09/11/2022 14:44

Les empreses han començat a contractar personal i avancen en l'adequació dels establiments

Les obres al Parc Comercial de Vilanova i la Geltrú avancen a bon ritme, amb la data d'obertura fixada d'aquí a quatre setmanes, el 2 de desembre. Les empreses han iniciat ja les contractacions i la formació del personal, així com l'adequació dels espais comercials. L'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, ha estat aquest matí al Parc, acompanyada per regidors i regidores del govern, i ha constatat que els preparatius estan a la recta final. Arnau s'ha mostrat satisfeta perquè pràcticament la totalitat dels espais estan contractats i per tot el que suposa de creació d'ocupació la posada en marxa d'aquest parc.

L'alcaldessa ha expressat el convenciment que el Parc i el comerç del centre de la ciutat es complementen, que "no són competència i reforcen la capitat comercial de Vilanova i la Geltrú a la vegueria". També ha avançat que "l'Ajuntament està elaborant un pla d'enfortiment del comerç local que presentarà a finals de mes".

En l'àmbit de l'ocupació, l'empresa gestora del Parc referma les previsions de 600 llocs de treball, 400 dels quals són de nova creació. Des de l'Institut Municipal d'Educació, IMET, s'han gestionat algunes de les ofertes i processos de selecció, com ara en el cas de MediaMarkt, Viena i Fitness Park.

Joan Josep Pueyo, conseller delegat de Cel Urbà, l'empresa promotora, ha explicat que les estimacions són rebre quatre milions de visitants l'any, "tenim una àrea d'influència de 350.000 persones, sense valorar l'estacionalitat de la comarca, que influirà positivament en la xifra".

El disseny de l'espai a Vilanova i la Geltrú té dos nivells i és més compacte que en altres parcs comercials, cosa que permet un desplaçament més fàcil entre establiments. El Parc té una vintena de marques, un miler de places d'aparcament i 31.000 metres quadrats de superfície construïda. L'oferta comercial serà variada, amb parament de la llar, àmbit esportiu, mobiliari, alimentació, restauració, joguines i electrònica i tecnologia.

L'àrea d'influència del parc comercial és de 350.000 persones

L'àrea d'influència del parc comercial és de 350.000 persones

L'alcaldessa i regidors i regidores del govern han visitat les obres

L'alcaldessa i regidors i regidores del govern han visitat les obres

La promotora preveu quatre milions de visitants l'any

La promotora preveu quatre milions de visitants l'any

Consulta totes les notícies relacionades relacionades amb:

Comerç, Turisme
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració