Els serveis socials treballem al costat de persones, de famílies, de grups i de comunitats que en un moment donat necessiten suport per resoldre situacions vitals o dificultats que poden ser molt diverses.
A vegades aquestes dificultats són complexes, no són fàcils de resoldre, necessiten respostes ràpides o provoquen patiment en les persones.
La proximitat a aquesta realitat ens empeny a tenir una voluntat de millora contínua, a revisar com fem les coses i a pensar com podem fer-les millor. Ens motiva a tenir espais de reflexió, de proposta i de desenvolupament de millores necessàries. Ens mou a tenir una mirada creativa i impulsora.
En coherència amb el convenciment que la Qualitat, la Innovació i el Desenvolupament de noves idees tenen importància per a nosaltres, els serveis socials de Vilanova i la Geltrú hem creat un àmbit específic que treballa amb aquest objectiu. L'àmbit QID està format per un equip de professionals que impulsa processos de millora en els que s'impliquen la resta d'equips i de professionals que formem els serveis socials.
L'àmbit QID permet donar sortida a les idees, i passar de les idees a l'acció.
El propòsit final és, sempre, oferir una millor atenció i donar noves respostes a nous reptes que tenim com a societat i com a servei pròxim a la realitat de la ciutadania.
Mes informació sobre l'Àmbit de Qualitat, Innovació i Desenvolupament.
Adreça: carrer de Marquesat de Marianao, 2 baixos.
Telèfon: 93 814 00 00 extensió 3420.
Horari d'atenció presencial: de dilluns a divendres de 9.30 h a 14 h i dimecres a la tarda de 15 h a 17.30 h.
Correu electrònic: ssocials@vilanova.cat