Menú

Presentació de mocions al Ple

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

S’entén per moció la proposta de resolució o acord que es presenta al Ple per ser inclosa a l’ordre del dia del Ple per al seu debat i votació.

Aquestes mocions hauran de ser presentades per escrit i constaran necessàriament d’exposició de motius i de proposta de resolució.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

Des de l’endemà de la darrera sessió del Ple ordinari, fins les 14.00 hores del divendres anterior a la Junta de Portaveus.

Com es pot tramitar:
En línia

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Qui el pot demanar?

Estan facultats per presentar mocions l’alcalde/essa, la Junta de Govern Local, la Junta de Portaveus, els portaveus, en nom del grup municipal que representin i l’assessor/a en representació del seu grup municipal amb un màxim de tres per sessió.

Temps mitjà de resolució

Les mocions s’aprovaran, desestimaran ó quedaran sobre la taula en la mateixa sessió del Ple ordinari.

Documentació necessària

Document amb la moció.

 

Normativa relacionada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Alcaldia i protocol
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració