Menú

Acció Social oferirà atenció presencial amb cita concertada a partir de dilluns

Comparteix:
07/05/2020 17:56

La Regidoria preveu un increment important d'usuaris en els propers mesos

La Regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú preveu retornar a l'atenció ciutadana presencial a partir d'aquest dilluns, 11 de maig, coincidint amb la resta de serveis municipals que ofereixen atenció presencial. En previsió que les properes setmanes i mesos incrementi molt el nombre d'usuaris, els serveis s'estan adequant per poder oferir atenció a tothom qui ho necessiti, garantint les mesures de seguretat necessàries per prevenir la Covid-19.
La regidora d'Acció Social, Marta Guinda, ha explicat a l'informatiu de Canal Blau Ràdio que l'Ajuntament treballa en el Pla de Xoc Social i Econòmic: “Des d'Acció Social estem treballant en un increment dels recursos humans i del pressupost per a ajudes, per poder atendre tothom qui ho necessiti a partir d'ara”, ha dit Guinda. “Són moltes les persones que s'estan quedant sense feina i s'aniran quedant sense estalvis, per això estem revisant els criteris d'accés i la tipologia d'ajudes per poder adaptar-los a les noves necessitats que sorgiran”
La regidora ha aprofitat l'entrevista per fer un agraïment públic a les treballadores d'Acció Social per la dedicació i l'esforç que han hagut d'abocar aquestes setmanes, i també per agrair totes les entitats, empreses i voluntariat que estan donant un suport inestimable a serveis com l'Economat, que de moment ja ha hagut de doblar les persones ateses.


Cita concertada per a l'atenció presencial
Els nous mecanismes d'atenció a la ciutadania, per tal de complir amb totes les normes de seguretat i prevenció de la Covid-19, inclouen la cita concertada a partir d'ara. A partir de dilluns es podrà posar en marxa el servei de primera acollida, i en breu s'aniran incorporant els altres serveis. El primer contacte caldrà fer-lo per telèfon trucant al 93- 814.00.00. Després d'una primera valoració es determinarà si es concerta una atenció telefònica o presencial, totes dues amb dia i hora. Al servei, ubicat al carrer del Marquesat de Marianao, número 2, els usuaris i usuàries hauran d'esperar a l'exterior de les oficines, mantenint la distància de seguretat, i hi haurà una persona a la porta per gestionar les entrades i sortides. No es podrà fer ús de la sala d'espera, ja que no disposa de sistema de ventilació. Els treballadors faran torns de treball presencial i telemàtic, i es prioritzarà, com aquestes darreres setmanes, l'atenció telefònica.
Pel que fa a la resta de serveis que s'ofereixen des de les oficines d'Acció Social, així com l'atenció social que s'ofereix al CAPI Baix-a-Mar o la part d'atenció social dels equips de dependència i gent gran que es portava a terme a La Plataforma de Serveis a les Persones, s'està treballant per tornar a oferir aquests serveis en les properes setmanes en les millors condicions.

Les oficines d'Acció Social al c. del Marquesat de Marianao

Les oficines d'Acció Social al c. del Marquesat de Marianao

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Serveis a les persones
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració