Menú

Incidències, queixes i suggeriments

Vull comunicar una incidència en l'espai públic

L'Ajuntament disposa de l'aplicació web MilloraVNG perquè la ciutadania pugui informar i suggerir actuacions als carrers i places de la ciutat. Aquesta aplicació permet, entre d'altres qüestions, avisar sobre avaries, mal estat d'elements a l'espai públic, brutícia, problemes a l'enllumenat i als contenidors o necessitats de manteniment.

Per fer arribar una petició a l'Ajuntament cal accedir a l'aplicació web, introduir la informació i una fotografia de la incidència. Aquestes comunicacions arriben directament als departaments responsables, que gestionen la seva resolució. Des de cada servei s'informarà la persona usuària de l'estat de la seva petició, així com de la resolució o la gestió que se n'ha fet. També permet fer el seguiment de l'estat de totes les peticions que ha fet la persona.

Per fer servir l'aplicació cal registrar-se amb un correu electrònic i acceptar les normes d'ús. Les persones usuàries poden accedir-hi:

- des del navegador del seu ordinador introduint l'adreça al navegador web (https://www.vilanova.cat/app/milloravng/)

- introduint aquesta mateixa adreça al navegador del seu telèfon mòbil

- anant a l'App Vilanova i clicant l'apartat Millora VNG.

Es pot descarregar l'aplicació Vilanova a:

ANDROID

IOS

Vull comunicar una incidència en l'espai públic

Vull presentar una reclamació en matèria de consum

L'OMIC només pot intervenir quan hi ha un conflicte de consum i la persona consumidora i l'empresa no han arribat a un acord. Per això és imprescindible que primer reclamis a l'empresa amb la qual hagis tingut el problema per mitjà de qualsevol canal que et permeti conservar una prova:

  • Full oficial de queixa, reclamació o denúncia de la Generalitat de Catalunya.
  • Correu electrònic.
  • Correu postal: carta certificada amb avís de recepció o burofax.
  • Formulari web.
  • Telèfon: si utilitzes aquest canal, recorda sempre demanar el número d'incidència de la trucada.

Un cop feta la reclamació (recomanem fer-ho per escrit), l'empresa té 30 dies per donar una resposta. Si no ho fa o aquesta no ha sigut satisfactòria, pots adreçar-te a l'OMIC per tal que estudiem i tramitem la teva sol·licitud.

Accedeix a la gestió de les reclamacions a l'OMIC

Vull presentar una reclamació en matèria de consum

Vull presentar una queixa

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú vol millorar la qualitat de l'atenció a la ciutadania, tot facilitant una comunicació més fluïda amb els serveis públics municipals. Aquesta pàgina s'utilitza exclusivament per tramitar queixes.

Si creus que hi ha algun fet o esdeveniment que t'ha causat un perjudici o t'has sentit tractat injustament, si us plau, fes-nos-ho saber omplint el formulari. També si has enviat a l'Ajuntament una sol·licitud prèvia que no ha rebut resposta.

Aquesta finestra pretén millorar els mecanismes de participació ciutadana i des d'aquí mirarem de respondre totes les queixes que es formulen.

Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar la ciutat!  

Accedeix al formulari de queixes

Vull presentar una queixa

Vull fer un suggeriment

Si el que vols és fer un suggeriment sobre qualsevol aspecte de la ciutat o de la gestió municipal, fes-nos arribar la teva proposta a través d'un correu electrònic a suggeriments@vilanova.cat

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord