28/12/2007 0:00
Les funcions estan programades per avui divendres, demà dissabte i demà passat diumenge
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha programat, dins les activitats de Nadal d'enguany, una sèrie de propostes de circ amb la voluntat de reforçar l'oferta de les arts circenses a la ciutat, alhora que s'amplia el ventall d'activitats per a aquestes dates.
Enguany el Circ de Nadal compta amb una estructura de programació formada per dues parts, la primera de les quals es va presentar la setmana passada a càrrec de la companyia resident a La Vela, Circo de la Sombra,
La segona part de la programació comença avui divendres i s'allarga fins aquest diumenge amb les companyies i artistes Boni, Camille, Cirk, Los Galindos, Guga i Silvia, Mimo, De Mortimers, Plot i Zahir Circo, que oferiran alguns números de les seves últimes produccions sota el nom de La Gala de Circ. Les funcions seran a les 12 hores els dies festius i a les 17 hores els dissabtes i laborables.
Les entrades per als espectacles del Circ de Nadal es poden adquirir a la taquilla de La Vela una hora abans de l'inici de l'espectacle. Els preus són de 10 euros per als adults i de 4 euros per als infants d'entre 3 i 14 anys. La Vela està climatitzada i disposa de servei de bar.