Menú

Jornada gastronòmica per promocionar el peix i el marisc de VNG

Comparteix:
20/05/2022 15:27

El 4 de juny, vermut i sopar amb pop, gamba, sípia, tonyina i sardina

La Jornada Gastronòmica del Peix i Marisc de VNG vol promocionar la producció local de les cinc modalitats de pesca que hi ha al port. Serà el 4 de juny, a la llotja del Peix, i tindrà dos moments, un vermut popular, al migdia, i un sopar, al vespre.

El regidor del Primer Sector, Jaume Carnicer, ha explicat que "el format reivindica explicar aquests cinc tipus de pesca que tenim a Vilanova, a la Confraria de pescadors: l'encerclament, el palangre, l'arrossegament, el marisqueig i les arts menors (tresmall)".

Tant el vermut com el sopar inclouran plats amb pop, gamba, sípia, tonyina i sardina. L'elaboració es farà a la mateixa llotja, a la vista de les persones assistents, a càrrec de membres dels Llaguts. La jornada comptarà amb la col·laboració de l'escola Hostaleria Joan Ramon Benaprès, de Sitges.

Jaume Carnicer destaca que organitzar la jornada al port permet "visualitzar el producte de proximitat, el producte local, s'ha d'anar promocionant i donant-li aquest valor afegit".

L'accés al recinte de la Llotja estarà obert al migdia, i tothom que ho desitgi podrà gaudir del vermut, amb l'adquisició prèvia d'un tiquet. Pel sopar cal fer reserva prèvia al web https://visitvilanova.cat/jornades-gastronomiques

A més de les activitats gastronòmiques, també hi haurà l'espectacle "Pescaplàstik", adreçat al públic infantil, dissabte a les 12.30 h, i el sopar estarà amenitzat amb música en directe.

La Jornada gastronòmica es fa al port (Foto:2019)

La Jornada gastronòmica es fa al port (Foto:2019)

El vermut i el sopar ofereixen peix i marisc de VNG

El vermut i el sopar ofereixen peix i marisc de VNG

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Comerç, Mercats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració