Menú

Celebració de casaments civils a l'Ajuntament

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Celebració de casaments civils a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Preu: El preu serà el fixat a les ordenances fiscals corresponents a l’any de celebració del casament.

Període de tramitació

Tot l'any.

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia

S'han d'omplir les dades del formulari i afegir els documents requerits

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut

Qui el pot demanar?

Tots aquells ciutadans i ciutadanes que així ho desitgin, sense distinció de nacionalitat ni lloc de residència

Temps mitjà de resolució

Immediat, si es presenta tota la documentació.

Procediment

1.Tramitació: :

  • Presencialment: presentant sol·licitud i documentació necessària a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
  • Telemàticament: En línia amb identificació digital (VÀLID), al Servei de Tramitació Avançada. 
  • En el moment en què el Gabinet d'Alcaldia i Protocol disposi de la sol·licitud registrada contactaran amb les persones interessades per concertar el dia, l'hora i el lloc de celebració de la cerimònia.

2.Pagament de la taxa:

  • El pagament de la taxa no es porta a terme en el moment de presentar la sol·licitud.
  • El preu serà el fixat a les ordenances fiscals corresponents a l’any de celebració del casament.
  • La generació de la corresponent liquidació i el seu abonament, es requerirà a les persones interessades uns dies abans de la cerimònia.

3. Sol·licitud d'informació

Si necessiteu més informació sobre aquesta tramitació, contacteu amb el Gabinet d'Alcaldia i Protocol:

  • Telefònicament: trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensions 2528 i 2520).
  • Correu electrònic: enviant un correu electrònic a l’adreça: protocol@vilanova.cat.

Documentació necessària

La documentació a presentar, tant si es tramita de forma presencial com telemàtica és la següent:

  • Certificat emès pel Registre Civil de la localitat on estiguin empadronats els contraents, autoritzant a la celebració del casament.
  • Documentació d'identitat vigent de totes les persones afectades pel tràmit, tant dels contraents com dels testimonis: DNI, Passaport o Targeta de Residència (original o fotocòpia). Els testimonis han de ser, com a única condició, majors d'edat i ser presents a la cerimònia. La  documentació dels testimonis pot presentar-se posteriorment. 

 

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Alcaldia i protocol
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració