Dies | Horari | Preus | Observacions |
---|---|---|---|
Horari general d'atenció | Atenció presencial sense cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat). Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8 a 15 h. Dimarts, de 8 a 17 h. Els números per a l'atenció personalitzada a la taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina. Atenció presencial amb cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat). De dilluns a divendres, de 8 a 19 h. Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament. |
||
. | Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals: Atenció telefònica: 93 814 00 00 / 93 814 39 00, de dilluns a divendres de 8 a 14 h. |
||
Horaris especials d'atenció, festius i horaris del Registre General d'Entrada | Consulteu tots els horaris accedint aquí |
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.
L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.
Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.