Menú

Rectificació i/o actualització de dades al Padró municipal d'habitants

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud de modificacions de dades personals i/o actualització de dades acadèmiques.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment

A les oficines indicades

 

 

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut

Requeriments

Tots els documents presentats per a la tramitació han de ser originals s'accepten en els idiomes oficials: català i castellà. En cas contrari s'haurà d'aportar l'original i la traducció feta pel consolat o per un traductor jurat.

Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit:

  • Persones espanyoles: DNI o passaport, original i en vigor.
  • Persones de la Unió Europea, Suïssa, Noruega, Islàndia o Liechtenstein: targeta de residència, passaport o document d'identitat del país d'origen, original i en vigor. (En cas d'aportar certificat NIE aquest s’ha d’acompanyar sempre pel passaport o pel document d’identitat del país d’origen).
  • Persones originàries de la resta de països: targeta de residència o passaport, original i en vigor. En el cas de persones del Regne Unit també és vàlid el document de residència establert per l’acord de retirada de la Unió Europea
  • Els menors d'edat hauran d'aportar, també: Llibre de família actualitzat amb la inscripció del nadó o Certificació literal d'inscripció del naixement emesa pel Registre Civil.

Qui el pot demanar?

La persona interessada o autoritzada i els representants legals per als menors i/o incapacitats.

Temps mitjà de resolució

Immediat

Procediment

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb la documentació que acrediti els canvis que cal fer. Podeu consultar els horaris d'atenció accedint aquí.

Observacions

Autorització expressa per a la delegació de tràmit:

En cas que la persona interessada major d'edat no pugui personar-se a realitzar el tràmit i, delegui la tramitació en una altra persona, aquest haurà d'aportar: 

Autorització de delegació per a tràmits d'empadronament signat (model propi o document anàleg, sempre que constin totes les dades de les dues persones i l'objecte de la delegació) i

Document d'identitat original i en vigor segons el cas (veure apartat Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit) del representant i del representat.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració