Menú

Sol·licitud de volant o certificat de convivència al municipi

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

El volant o certificat de convivència del Padró Municipal és un document que informa de les dades actuals de les persones que formen part d’una unitat de convivència.

Preu: Gratuït

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia

S'han d'omplir les dades del formulari i afegir els documents requerits

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut

Qui el pot demanar?

La persona interessada o autoritzada o el seu representant legal. 

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Procediment

Presencialment:

  • Les sol·licituds es poden presentar tots els dies de l'any que siguin hàbils a la ciutat de Vilanova i la Geltrú. 
  • Podeu realitzar la tramitació presencialment adreçant-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). 

Telemàticament:

  • Les sol·licituds es poden presentar en qualsevol moment.
  • La recepció de documents en un dia inhàbil s'entendrà efectuada el primer dia hàbil següent.
  • El registre es regeix per la data i hora oficials de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. 
  • A la sol·licitud es poden adjuntar documents, els quals han de disposar de les característiques següents: 
    • Formats admesos: doc, docx, gif, jpeg, jpg, pdf, rar, xls, xlsx, zip. 
    • Mida màxima: 12 MB.

Documentació necessària

Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit:

  • Persones espanyoles: DNI o passaport, original i en vigor.
  • Persones de la Unió Europea, Suïssa, Noruega, Islàndia o Liechtenstein: targeta de residència, passaport o document d'identitat del país d'origen, original i en vigor. (En cas d'aportar certificat NIE aquest s’ha d’acompanyar sempre pel passaport o pel document d’identitat del país d’origen).
  • Persones originàries de la resta de països: targeta de residència o passaport, original i en vigor. En el cas de persones del Regne Unit també és vàlid el document de residència establert per l’acord de retirada de la Unió Europea.
  • Els menors d'edat hauran d'aportar, també: Llibre de família actualitzat amb la inscripció del nadó o Certificació literal d'inscripció del naixement emesa pel Registre Civil.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració