Document que certifica la inscripció d'una prella en el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Vilanova, fins l'any 2017
L'esmentat certificat pot ser positiu (és a dir, la parella consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica); o negatiu (és a dir, la parella no consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica). Els certificats negatius d'inscripció de vegades són sol·licitats per administracions com l'INSS o altres.
Tot l'any
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia | Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita, s'enviarà el certificat a l'adreça que consti a la sol·licitud. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | A les oficines indicades Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC Plaça de la Vila, 8 Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Deu dies laborables
Presencialment, amb la documentació d'identitat corresponent, i fer la sol·licitud per escrit especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita.
Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita.
* Presentació d'instància genèrica indicant el certificat sol·licitat, i la motivació.