Sol·licitud de baixa per canvi de residència d'una persona estrangera a un altre país
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia | A l'apartat Documentació necessària d'aquesta mateixa pàgina s'expliquen les condicions específiques de tramitació a través d'aquest canal. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | La tramitació és presencial amb cita prèvia. Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o accedint al terminal de tramitació ubicat a la planta baixa del nostre Ajuntament. Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC Plaça de la Vila, 8 Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
La persona interessada o autoritzada i els representants legals per als menors* i/o incapacitats (*veure observacions sobre empadronament de persones menors d'edat).
La tramitació és presencial amb cita prèvia, podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o accedint al terminal de tramitació ubicat a la planta baixa del nostre Ajuntament. També podeu realitzar la sol·licitud en línia amb identificació digital (VÀLID), al Servei de Tramitació Avançada.
Empadronament de persones menors d'edat
El full padronal de baixa de la inscripció de la persona menor d'edat sempre haurà d’anar signat per ambdós progenitors, o aportar autorització d’empadronament de menors amb signatura original d’ambdós progenitors i documentació d’identitat original i en vigor d’ambdós (veure apartat Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit).
Tots els documents presentats per a la tramitació han de ser originals i s'accepten en els idiomes oficials: català i castellà. En cas contrari s'haurà d'aportar l'original i la traducció feta pel consolat o per un traductor jurat.
Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit:
Documentació necessària per a la tramitació en línia:
• Adjuntar a la sol·licitud còpia del document d'identitat en vigor.
Autorització expressa per a la delegació de tràmit:
En cas que la persona interessada major d'edat no pugui personar-se a realitzar el tràmit i, delegui la tramitació en una altra persona, aquest haurà d'aportar:
- Autorització de delegació per a tràmits d'empadronament signat (model propi o document anàleg, sempre que constin totes les dades de les dues persones i l'objecte de la delegació) i
- Document d'identitat original i en vigor segons el cas (veure apartat Documentació d'identitat de totes les persones afectades pel tràmit) del representant i del representat.