Segons la normativa vigent, poden sol·licitar el bo social d’energia:
En cas de superar els topalls d’ingressos, és possible accedir al bo social que ofereixen les companyies subministradores que tenen acord signat amb el Govern Central, mitjançant un informe de circumstàncies especials que acrediti situacions de vulnerabilitat.
Aquest informe es pot sol·licitar quan almenys una persona de la unitat familiar es trobi en alguna d’aquestes situacions:
L’informe se sol·licita als Serveis Socials Basics municipals.
Podeu trobar tota la informació referent al Bo Social i la seva tramitació a l’apartat: Més sobre el tràmit.
Període de tramitacióDurant tot l'any
Termini de la sol·licitudDurant tot l'any
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia | S'ha d'emplenar una sol·licitud genèrica en línia, i adjuntar una sol·licitud específica i la documentació necessària pel tràmit. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), registrant la sol·licitud específica i la documentació necessària pel tràmit. Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC Plaça de la Vila, 8 Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
- La persona interessada o afectada pel tràmit.- Un/a representant degudament autoritzat/da.
3 mesos
La sol·licitud, amb la documentació necessària, s’ha de presentar per registre presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana o telemàtic a https://seuelectronica.vilanova.cat/
La que s'especifica a l'imprès de sol·licitud.