Joc d'observació.
Recrea la teva pròpia estació; les finestres de Vilanova; descobreix amb el Víctor i la Carlota; emporta't el teu kit de Cap d'Estació, etc.
Viure i experimentar com eren els viatges en trens de luxe al segle XX i conèixer els diferents departaments (llits, saló, cuina...) dels cotxes que es conserven al Museu. Visita comentada al cotxe-saló la "Bombonera", de 1928.
Visita l'interior de l'emblemàtic Talgo II i descobreix el primer tren concebut com un avió.
Celebració de l'aniversari de la primera circulació comercial de TALGO
El TALGO I només havia estat un prototip. La companyia que va fabricar als Estats Units els nous TALGO II. Al Museu es troba una d'aquelles composicions originals de factura americana que, el 14 de juliol de 1950 van iniciar el seu servei comercial a la línia entre Madrid i Hendaia amb quatre trens setmanals, i que podien assolir una velocitat de 120 km/h. Aquest any hem programat la celebració pel dissabte 15 de juliol al matí.
Aconsegueix memoritzar la ubicació de les diferents peces que formen la Colla del Xiu xiu per tal que formin parella en donar-les la volta. Coneixereu de prop aquests divertits personatges. Un joc per petits i grans
Visita guiada a l'interior d'un vagó elegant i luxòs.
Visita comentada
Activitat familiar amb uns protagonistes molt especials
Visita l'interior de l'emblemàtic Talgo II i l'Espai on s'explica la història d'aquesta empresa puntera en tecnologia ferroviària. Es troba eposat en la Gran Nau del Museu del Ferrocarril de Catalunya a Vilanova i la Geltrú.
Un recorregut des de l'Espai Far fins la Torre Blava-Espai Guinovart per descobrir la història de Baix a mar.
Compra d'entrades al web
Visita comentada.
Toca la Mataró, una antiga locomotora de vapor, la primera que va circular en el territori de la península ibèrica.
Visita l'interior de l'emblemàtic Talgo II i l'Espai TALGO on s'explica la història d'aquesta empresa puntera en tecnologia ferroviària.
El primer tren Talgo II que va funcionar al 1950 es troba exposat a la Gran Nau. En el moment la seva aparició va ser tota una revolució per les innovacions tecnològiques i de confort que incorporava.
Visita al cotxe-saló de luxe, la "Bombonera", de 1928.