Menú

Informes d'estrangeria

INFORME D'ARRELAMENT SOCIAL INF02

Sol·licitud d'informe d'arrelament social al municipi, per tramitar l'autorització de residència temporal per raons d'arrelament, d'acord amb Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, després de la reforma mitjançant la Llei orgànica 2/2009.
L'informe caduca als tres mesos des de la signatura d'expedició de la Generalitat.

Qui el pot demanar?

Aquelles persones estrangeres extracomunitàries, empadronades i residents al municipi, que puguin acreditar documentalment haver viscut a l'Estat durant 3 anys consecutius, anteriors al moment de la sol·licitud, i disposar de mitjans de vida.Caldrà també tenir coneixements de català i castellà, les dues llengues oficials al país.

INFORME D'INTEGRACIÓ SOCIAL INF03

Sol·licitud d'informe d'integració social al municipi, per tramitar la renovació de residència temporal i la modificació de residència per circumstàncies excepcionals a residència i treball, d'acord amb Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, després de la reforma mitjançant la Llei orgànica 2/2009.
L'informe caduca als tres mesos des de la signatura d'expedició de la Generalitat.

Qui el pot demanar?

Aquelles persones estrangeres extracomunitàries, empadronades i residents al municipi, que han de renovar o modificar la seva autorització de residència i reuneixin els següents requisits: ser major d'edat, disposar d'autorització de residència pendent de renovar i pugui acreditar coneixements de català i castellà, les dues llengües oficials al país.

Informació del tràmit

Procediments

Cal dirigir-se al Servei de Convivència i Equitat de l'Ajuntament per tal de validar prèviament la documentació a presentar. Un cop validada, caldrà presentar les sol·licituds, juntament amb tota la documentació necessària, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

La mateixa OAC compulsarà les fotocòpies, sempre i quan la persona interessada les acompanyi dels originals.




Les sol·licituds seran adreçades al Servei de Convivència i Equitat que es posarà en contacte amb la persona per convocar-la a una entrevista personal.

Temps mitjà de resolució

A partir de la presentació de la documentació completa i de l'entrevista, 30 dies aproximadament. L'informe d'arrelament de la Generalitat caduca als tres mesos de la seva data d'expedició.

CITE Vilanova i la Geltrú

Els pots trobar aquí

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord