Què és?
Aquest informe té com a finalitat acreditar l'esforç d'integració de la persona estrangera extracomunitària en el marc del procediment d'obtenció de l'autorització de residència temporal (per arrelament social, per arrelament soci formatiu o per circumstàncies excepcionals en el cas de joves ex tutelats que arriben a la majoria d'edat sense disposar d'una autorització de residència) o de renovació de l'autorització de residència temporal.
D'acord amb el Reial Decret 1155/2024, de 19 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener sobre els drets i llibertats dels estrangers en Espanya i la seva integració social.
Qui el pot demanar?
Les persones estrangeres extracomunitàries empadronades a la ciutat i volen obtenir o renovar l'autorització de residència temporal.
Procediments
Cal dirigir-se al Servei de Convivència i Equitat de l'Ajuntament per tal de validar prèviament la documentació a presentar. Un cop validada, caldrà presentar les sol·licituds, juntament amb tota la documentació necessària a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
La mateixa OAC compulsarà les fotocòpies, sempre i quan la persona interessada les acompanyi dels originals.
Els pots trobar aquí