Dies | Horari |
---|---|
Horari general d'atenció | Atenció presencial sense cita prèvia Dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 13h De dilluns a dijous de 16.30 a 19.30h
Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals: Atenció telefònica: 938169029 / 938140000 (ext 2243) Correu electrònic: casal@vilanova.cat Tràmits on-line: https://seuelectronica.vilanova.cat/tràmits/
Calendari festiu 2023: ORDRE EMT/81/2022, de 21 d'abril, de la Generalitat de Catalunya, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals per a l'any 2023.
Dies festius locals:
Dies sense servei d'Oficina:
Del 24 al 31 de juliol només horari de matí Agost tancat |
L'Oficina d'Atenció als Barris és un servei de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que s'ofereix a la Xarxa de Centres Cívics de la ciutat.
Tenen com a objectiu apropar a la ciutadania els serveis municipals de Registre General i l'expedició de Volants d'empadronament.
Al Casal de Gent Gran també es podrà tramitar el Carnet Actiu.
Les Oficines d'Atenció als Barris representen una aposta de l'Ajuntament per crear un nou model de relació amb la ciutadania basat en la proximitat de serveis al territori amb criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte personalitzat facilitant informació general per resoldre les peticions plantejades.