Menú

Subvencions per a la inclusió d'infants i adolescents amb diversitat funcional

A Vilanova i la Geltrú hi ha un ampli ventall d'entitats i empreses que organitzen activitats extraescolars per a infants i adolescents durant el curs acadèmic.

L'Ajuntament compta amb una línia de subvencions destinada a facilitar la participació i inclusió d'infants i adolescents amb diversitat funcional en les activitats extraescolars, la darrera el passat curs acadèmic 2025-2026.

A Vilanova i la Geltrú hi ha un ampli ventall d'entitats i empreses que organitzen activitats extraescolars per a infants i adolescents durant el curs acadèmic.

L'Ajuntament compta amb una línia de subvencions destinada a facilitar la participació i inclusió d'infants i adolescents amb diversitat funcional en les activitats extraescolars durant el curs acadèmic 2025-2026.

QUI POT SOL·LICITAR-LA?

Les entitats i empreses organitzadores d'activitats extraescolars que tinguin inscrits infants, adolescents i joves amb diversitat funcional que reuneixin els requisits següents:

  •  Menors de 21 anys.
  • Que tinguin reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33%. Excepcionalment, en cas de que no disposin de valoració i estiguin en seguiment d'un servei especialitzat públic: Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP),  Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius (CREDA), Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ), i Equip d'Assessorament i Orientació Psicopedagògica (EAP) podran aportar un informe emès per aquest servei indicant el tipus de suport que requereixen.
  • Que el pare/mare o tutor/a legal consti al padró de Vilanova i la Geltrú.
  • Que requereixin monitoratge de suport per a la seva participació.

QUAN ES PODEN DEMANAR?

El termini de presentació de sol·licituds és del 7 al 20 d'octubre de 2025 (ambdós inclosos).

ATORGAMENT PROVISIONAL

L'11 de novembre s'ha publicat l'atorgament provisional de les subvencions que podeu consultar en aquest apartat web i a l'E-Tauler.

El període per aportar documentació o presentar reclamacions serà del 12 al 25 de novembre de 2025, mitjançant aquest tràmit en línia i identificant el número d'expedient corresponent.

Per a més informació, de dilluns a divendres de 10 a 14h.:

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord