El 12 de maig se celebra el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga crònica i d'altres síndromes de sensibilització central, amb l'objectiu de donar a conèixer l'existència d'aquestes malalties, incidir en la necessitat d'investigar els factors de predisposició i de desencadenament, i destacar la importància de fer-ne la detecció precoç.
Des de l'Ajuntament es dona suport a aquest col·lectiu a través de l'ACAF- Associació Catalana d'Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i d'altres Síndromes de Sensibilització Central, i amb accions com ara avisar les persones que pateixen Sensibilitat Química Múltiple (SQM) o malalties similars cada vegada que es fan tractaments fitosanitaris a l'arbrat de la ciutat, per evitar complicacions en les seves afectacions.
La data d'aquesta celebració commemora el naixement de la infermera Florence Nightingale, que va patir una malaltia d'aquestes característiques durant gran part de la seva vida.
Per a més informació podeu visitar l'enllaç
L'Ajuntament il·luminarà de color blau fosc les voltes de l'entrada a la casa consistorial per donar visibilitat a la diada.