Menú

Administració orientada al ciutadà

Modernització dels serveis telemàtics (Carpeta ciutadana, població e interoperabilitat) i presencials (terminal auto tràmit) de ciutadania.

Import projecte: 158.689,00€

Import demanat: 158.689,00€

Import concedit: 158.689,00€

Data de presentació: 13/12/2021

Resolució definitiva: 18/5/2023

El projecte s'inscriu dins de la línia estratègia 1. Inclou quatre accions concretes, destinades a millorar la gestió interna i el servei prestat al ciutadà, afavorint la usabilitat, utilitat, qualitat, accessibilitat i la modernització dels processos.

  • Canvi de la Carpeta Ciutadana - Estat d'execució: 100%
    • Substituir la carpeta ciutadana actual
    • Actualitzar les versions dels gestor de base de dades i documents
    • Integració amb “Mi Carpeta Ciudadana” de la AGE (mitjançant la de MyGOV de la AOC
  • Canvi del programa de gestió del padró municipal d'habitants - Estat d'execució: 100%
    • Substitució del programa actual de la gestió de padró
    • Renovació dels ordinadors dels empleats municipals de les oficines d'atenció al ciutadà 
  • Millora en la interoperabilitat: Augmentar la interoperabilitat entre administracions. Augment de formularis amb dades interoperables - Estat d'execució: 100%
  • Instal·lació d'un terminal d'auto tràmit - Estat d'execució: 100%

 

Modernització dels serveis telemàtics (Carpeta ciutadana, població e interoperabilitat) i presencials (terminal auto tràmit) de ciutadania.

Contingut relacionat

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord