Menú

Atenció ciutadana

Atenció amb Cita Concertada

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha implantat (11/05/2020) el sistema d'Atenció amb Cita Concertada (ACC) per a l'atenció al públic presencial.

Aquest nou sistema d'organització i gestió de les visites de persones externes, ja sigui ciutadania, entitats, empreses, usuaris, proveïdors, etc, es posa en funcionament d'acord amb la normativa actual i aplicant les mesures de seguretat i prevenció necessàries que garanteixin, no només la seguretat laboral dels treballadors i treballadores municipals, sinó també de les persones que necessàriament hagin de ser ateses presencialment.

Quan el ciutadà o ciutadana no pugui resoldre el dubte o realitzar el tràmit de manera telemàtica, mitjançant la web www.vilanova.cat, el telèfon o el correu electronic, podrà concertar una cita presencial, amb dia i hora.

Per fer-ho disposa d'un correu electrònic atencio@vilanova.cat i d'un número de telefòn 93 814 00 00.

 

Atenció amb Cita Concertada

Necessites posar-te en contacte amb nosaltres?

OAC. Oficina d'Atenció Ciutadana, plaça de la Vila 8 De dilluns a divendres, de 8 a 14 h.
Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900 (010).
Per correu electrònic: atencio@vilanova.cat
Tràmits on-line: https://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/

Oficina Local de l'Habitatge
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat
Servei d'atenció urgent COVID19

Servei de llicències i disciplina
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: llicencies@vilanova.cat

Servei de Medi Ambient (Centre de Resilència Can Pahissa)
Atenció telèfònica: 93 814.00.00
Per correu electrònic: mediamb@vilanova.cat

Oficina Jove Garraf .
Atenció telèfònica servei juvenil 649 634 282 garraf@oficinajove.cat
Atenció telefònica de treball 608 916 932 treball@oficinajove.cat
Atenció telefònica salut jove 678 508 612 salut@oficinajove.cat

 

Truca'ns o envia'ns un correu electrònic

Informació i atenció a les dones i persones LGTBI
Per consultes i dubtes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h
Truca a la Carme: 626 234 696
Tèlefon 24 h per atendre qualsevol situació de violència masclista  900 900 120 
Whatsapp 671 778 540

Departament de Recaptació
Per correu electrònic: recaptacio@vilanova.cat

OMIC. Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Atenció telefònica: 93 8935555
Per correu electrònic: omic@vilanova.cat

Acció Social 
Atenció telefònica: 93 8140000 / 648 469 349
Per correu electrònic: ssocials@vilanova.cat

IMET Institut Municipal d'Educació i Treball
Per correu electrònic per consultes i dubtes info@imet.cat

Companyia Municipal d'Aigües de Vilanova i la Geltrú
Atenció telefònica 900 844 845
Per correu electrònic: companyia@aiguesvng.cat

Servei de mediació i facilitació de relacions

En aquests moments d'excepcionalitat.

  • Tens alguna dificultat, conflicte o necessitat en la gestió de la convivència diària?
     
  • Tens algun dubte per millorar les relacions i comunicacions dins de la família? 

Truca'ns al 600 509 757 i t'ajudarem 

Més informació AQUÍ

Servei de mediació i facilitació de relacions

Servei d'atenció psicològica

La situació genera molta tensió. Necessitès suport psicològic?

Col·lectiu de Psicòlogues voluntaries de Vilanova i la Geltrú

Associació de familiars i afectats per malaltia mental del Garraf, AFAMMG

Associació Espanyola Contra del Càncer AECC
Atenció, orientació i acompanyament en línia

  • Telèfon gratuït d'atenció 900 100 036
     
Servei d'atenció psicològica
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord