L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha implantat (11/05/2020) el sistema d'Atenció amb Cita Concertada (ACC) per a l'atenció al públic presencial.
Aquest nou sistema d'organització i gestió de les visites de persones externes, ja sigui ciutadania, entitats, empreses, usuaris, proveïdors, etc, es posa en funcionament d'acord amb la normativa actual i aplicant les mesures de seguretat i prevenció necessàries que garanteixin, no només la seguretat laboral dels treballadors i treballadores municipals, sinó també de les persones que necessàriament hagin de ser ateses presencialment.
Quan el ciutadà o ciutadana no pugui resoldre el dubte o realitzar el tràmit de manera telemàtica, mitjançant la web www.vilanova.cat, el telèfon o el correu electronic, podrà concertar una cita presencial, amb dia i hora.
Per fer-ho disposa d'un correu electrònic atencio@vilanova.cat i d'un número de telefòn 93 814 00 00.
OAC. Oficina d'Atenció Ciutadana, plaça de la Vila 8 De dilluns a divendres, de 8 a 14 h.
Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900 (010).
Per correu electrònic: atencio@vilanova.cat
Tràmits on-line: https://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/
Oficina Local de l'Habitatge
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat
Servei d'atenció urgent COVID19
Servei de llicències i disciplina
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: llicencies@vilanova.cat
Servei de Medi Ambient (Centre de Resilència Can Pahissa)
Atenció telèfònica: 93 814.00.00
Per correu electrònic: mediamb@vilanova.cat
Oficina Jove Garraf .
Atenció telèfònica servei juvenil 649 634 282 garraf@oficinajove.cat
Atenció telefònica de treball 608 916 932 treball@oficinajove.cat
Atenció telefònica salut jove 678 508 612 salut@oficinajove.cat
Informació i atenció a les dones i persones LGTBI
Per consultes i dubtes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h
Truca a la Carme: 626 234 696
Tèlefon 24 h per atendre qualsevol situació de violència masclista 900 900 120
Whatsapp 671 778 540
Departament de Recaptació
Per correu electrònic: recaptacio@vilanova.cat
OMIC. Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Atenció telefònica: 93 8935555
Per correu electrònic: omic@vilanova.cat
Acció Social
Atenció telefònica: 93 8140000 / 648 469 349
Per correu electrònic: ssocials@vilanova.cat
IMET Institut Municipal d'Educació i Treball
Per correu electrònic per consultes i dubtes info@imet.cat
Companyia Municipal d'Aigües de Vilanova i la Geltrú
Atenció telefònica 900 844 845
Per correu electrònic: companyia@aiguesvng.cat
En aquests moments d'excepcionalitat.
Truca'ns al 600 509 757 i t'ajudarem
Més informació AQUÍ
La situació genera molta tensió. Necessitès suport psicològic?
Col·lectiu de Psicòlogues voluntaries de Vilanova i la Geltrú
Associació de familiars i afectats per malaltia mental del Garraf, AFAMMG
Associació Espanyola Contra del Càncer AECC
Atenció, orientació i acompanyament en línia