L'Oficina local d'habitatge (OLH) és l'oficina d'atenció ciutadana del servei d'Habitatge, treballa amb conveni amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i està adherida a la Xarxa de serveis locals d'habitatge de la Diputació de Barcelona.
Consulteu aquí el telèfon i correu electrònic de contacte per a cada tràmit d'habitatge: LLISTAT DE TRÀMITS D'HABITATGE
Si us cal ser atesos de forma presencial, ens podeu trobar a la Pl. de la Vila, 8 Planta Baixa . El nostre horari d'atenció és de dilluns a dijous, de 9:30h a 14h. Divendres de 9:30h a 13h. Per tal de poder atendre dins l'horari d'atenció, el tiquet per a la cua d'atenció es facilitarà de dilluns a dijous fins a les 13:30h i els divendres fins a les 12:30h.
Per a consultes generals no cal que demaneu cita concertada, però per a tràmits i atencions més especialitzades, us recomanem que ens demaneu cita trucant al telèfon 93 816 90 31 o bé enviant-nos un correu a: habitatge@vilanova.cat