Menú

On som i què fem

L'Oficina local d'habitatge (OLH) és l'oficina d'atenció ciutadana del servei d'Habitatge, treballa amb conveni amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i està adherida a la Xarxa de serveis locals d'habitatge de la Diputació de Barcelona.

L'atenció ciutadana es fa prioritàriament de forma telemàtica.  Consulteu aquí el telèfon i correu electrònic de contacte per a cada tràmit d'habitatge:

LLISTAT DE TRÀMITS D'HABITATGE

Si us cal ser atesos de forma presencial, ens podeu trobar a la Pl. de la Vila, 8 Planta Baixa . El nostre horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 h. 

Per a consultes generals  no cal que demaneu cita concertada, però per a tràmits i atencions més especialitzades, us recomanem que ens demaneu cita trucant al telèfon 93 816 90 31 o bé enviant-nos un correu a: habitatge@vilanova.cat

On som i què fem
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord